Lifetri

augustus 2021
Online lezen  |  Afmelden
Goed nieuws. De Lifetri Intermediair Portal is live!
 
U kunt vanaf vandaag dus eenvoudig online uw klantgegevens vinden en wijzigen. Het polisblad van klanten ziet u nog niet, die functionaliteit komt later.
 
Hoe de Lifetri Intermediair Portal werkt zetten we in deze mail graag voor u op een rij. Een meer uitgebreide uitleg vindt u in de Handleiding Intermediair Portal.
 
Inloggen op de Lifetri Intermediair Portal
 
Inloggen gaat via eHerkenning. Ga naar mijn.lifetri.nl, kies inloggen, eHerkenning en vervolgens de instantie waar u eHerkenning heeft aangevraagd.
 
Ziet u meerdere kantoren omdat er meerdere vestigingen zijn ingeschreven onder één KvK-nummer? Selecteer dan uw vestiging.
 
Er is geen extra beveiliging per vestiging dus het is de eigen verantwoordelijkheid om in te loggen op de juiste portefeuille. Er is ook geen onderscheid gemaakt in rollen en rechten: wat u op de portal kunt zien en doen, kunnen uw collega’s ook.
 
Lukt het niet om in te loggen? Neem contact op met uw eHerkenning leverancier.
 
Financiële berichten ontvangt u voorlopig óók per e-mail
 
Om ervoor te zorgen dat u niets mist, zullen we de komende tijd financiële berichten zoals borderellen en rekening-courant ook per e-mail sturen (uiteraard beveiligd met wachtwoord).
 
Fouten, feedback, tips?
 
Ziet u een foutmelding in de Lifetri Intermediair Portal? Meld het ons. Stuur een e-mail naar intermediair@lifetri.nl.
 
Uw ervaringen, feedback en tips horen we natuurlijk ook graag. E-mail ze gerust.  

U heeft het waarschijnlijk al gemerkt: bij Lifetri verkiezen we e-mailen boven bellen. Dat is voor u misschien even wennen, heel begrijpelijk. Maar als u e-mailt kunnen we uw vraag meteen doorsturen naar de juiste persoon en u uiteindelijk beter helpen.
 
Met vriendelijke groet,
 
Lifetri Intermediair Desk
Contact
E-mail opties